Facebook: Krótka analiza jednej z największych platform reklamowych na świecie

Najliczniejsi użytkownicy

Mogłoby się wydawać, że to właśnie USA wiedzie prym w ilości userów na FB biorąc pod uwagę wielkość kraju oraz powszechną swobodę dostępu do Internetu. Jednak krajem, który przoduje w tej statystyce są Indie z 270 mln użytkowników.

Co ciekawe w pierwszej „dziesiątce” znalazły się takie kraje jak Filipiny czy Wietnam. Pokazuje to jak bardzo zmienia się skala odbiorców różnych treści w Internecie.  Analizując dalej poniższy wykres, widzimy że duży potencjał leży w Ameryce południowej ( Brazylia i Meksyk posiadają łącznie ponad 200 mln użytkowników).

 

Wiek i płeć

Kolejną interesującą statystyką jest rozkład użytkowników po wieku i płci. Najliczniejszą grupę stanowią mężczyźni w wieku 25-34.

Miesięczni aktywni użytkownicy

Występuje stały i regularny wzrost aktywnych miesięcznych użytkowników. Wartość ta przekroczyła 2017 roku ponad 2 mld użytkowników i będzie dalej rosła.

Marka/produkt

Na koniec kilka ciekawych informacji o produktach/markach z największą ilością fanów.

Serwis społecznościowy o sprzedaży i negocjacjach.

1 komentarz
  1. […] rozkład użytkowników wg. płci i wieku. Jest on dość zbliżony do rozkładu dla Facebooka (analiza Facebook’a). W tym  przypadku najliczniejszą grupę stanowią mężczyźni w wieku […]

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

SalesMan Sprzedaż i Negocjacje ©2018

lub

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

lub     

Nie pamiętasz hasła ?

lub

Create Account