Dobry vs bardzo dobry handlowiec

Dobry vs bardzo dobry handlowiec

Zastanawiasz się co wyróżnia dobrego handlowca od wspaniałego? Czy w ogóle możemy stosować taki podział i czy ma on sens? Przecież dobry czy też bardzo dobry handlowiec, działa mniej więcej tak samo. Kontaktuje się z klientem, oboje rozumieją swoich klientów i produkty, a w końcu obaj działają na podobnych KPI. Jest jednak według nas coś co może wyróżniać takie osoby.

Dobry kontra wspaniały handlowiec

Dobrzy sprzedawcy reagują na popyt. Szybko dostosowują się do prośby klientów, oferując dobre, skuteczne rozwiązania produktowe, aby spełnić oczekiwania swoich klientów.

Bardzo dobrzy sprzedawcy generują tenże popyt. Są ekspertami w identyfikowaniu uśpionych lub utajonych problemów biznesowych, problemów niewidocznych przez klienta i przekształcaniu ich w szanse sprzedażowe

Dobrzy sprzedawcy rozumieją biznes swoich klientów na wysokim poziomie, jakie produkty sprzedają i kim są ich klienci.

Bardzo dobrzy handlowcy zajmują nie tylko z klientami i ich produktami, ale także specjalizują się w procesach biznesowych swoich klientów, uczestniczą w rynku i są na bieżąco z konkurentami, przepisami prawnymi, trendami i nowymi modelami biznesowymi. Świetni handlowcy stają się ekspertami w całym środowisku biznesowym swoich klientów.

Dobrzy sprzedawcy sprzedają strategie i plany rozwoju

 

Wybitni handlowcy budują strategie sprzedaży i planują rozwój firmy wraz ze swoimi klientami

 

 Dobrzy sprzedawcy uważają siebie za wspaniałych sprzedawców

 

 Wybitni handlowcy postrzegają siebie jako doradców

 

Dobry sprzedawca mówi

 

Bardzo dobry sprzedawca pyta

 

Aby wyczuć różnicę pomiędzy dobrym a bardzo dobrym handlowcem trzeba spojrzeć przede wszystkim na jego podejście do klienta. Dobry handlowiej prawdopodobnie osiągnie oczekiwane wyniki finansowe nawet równie wysokie jak bardzo dobry handlowiec. Jednak dobry handlowiec będzie cenny dla Twojej organizacji a bardzo dobry handlowiec dla organizacji i na dłuższą metę również dla klientów.

 

0 Komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

SALESMAN Sprzedaż Analityka Smarketing ©2019

lub

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

lub     

Nie pamiętasz hasła ?

lub

Create Account