Instagram to już ponad 500 mln użytkowników dziennie

Liczba aktywnych dziennie użytkowników Instagram od października 2016 do września 2017 (w mln)

Obecnie na Instagramie jest 500 milionów aktywnych użytkowników dziennie oraz 800 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie. Dowodzi to jak potężnym narzędziem reklamowym może być Instagram. Możliwość docierania do tak dużej liczby użytkowników dziennie daję naprawdę duże możliwość wypromowania siebie lub swojej marki. Poniżej wykres przedstawiający wzrost aktywnych użytkowników dziennie na przestrzeni kilku miesięcy.

 

Podział użytkowników Instagram na świecie, według wieku i płci od Kwietnia 2018 r.

Kolejną statystyką, którą warto przedstawić jest rozkład użytkowników wg. płci i wieku. Jest on dość zbliżony do rozkładu dla Facebooka (analiza Facebook’a). W tym  przypadku najliczniejszą grupę stanowią mężczyźni w wieku 18-24.

Regionalny rozkład ruchu na Instagram.com od marca 2018 roku, według krajów.

Ruch generowany na Instagram.com w 74% znajduje się poza USA,  16% pochodzi ze Stanów Zjednoczonych. Co ciekawe drugą najliczniejszą nacją są Rosjanie, jak widać dużo bardziej upodobali sobie Instagram niż Facebook.

Wiodące państwa w oparciu o liczbę użytkowników Instagram od kwietnia 2018 r.

Jeśli chodzi o samą liczbę zarejestrowanych użytkowników Instagram w danym kraju widać pewne podobieństwo do Facebook’a. Pierwsze 4 miejsca zajmują te same kraje, które posiadają także największą liczbę zarejestrowanych użytkowników na Facebook’u.

Wiodące marki uszeregowane według liczby obserwujących od grudnia 2017 r. (mln)

Na pewno wielu z Was zainteresuje kwestia najbardziej popularnych marek na Instagramie. W czołówce znalazły się głownie marki odzieżowe,  kluby piłkarskie oraz kanał telewizyjny.

Najpopularniejsze sieci społecznościowe wśród nastolatków w USA od jesieni 2012 do jesieni 2017 r.

Na koniec rzut na wykres przedstawiający popularne media społecznościowe wśród nastolatków w USA i ich dynamika popularności z ostatnich 5 lat. Pierwsze zjawisko jakie widać to dość duży i regularny spadek zainteresowania Facebook’em oraz Twitter’em. Dość stabilnie zachowuje się krzywa dla Instagrama, natomiast bardzo silny wzrost widoczny wśród użytkowników Snapchat.

Podsumowując młodzież najchętniej korzysta ze Snapchat’a i chcą dotrzeć z naszym przekazem do nich powinniśmy wybrać tę formę przekazu.

Serwis społecznościowy o sprzedaży i negocjacjach.

0 Komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

SalesMan Sprzedaż i Negocjacje ©2018

lub

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

lub     

Nie pamiętasz hasła ?

lub

Create Account