Już 15-16 października odbędzie się Customer Congress!

W dnia 15 i 16 października w Warszawie w Digital Knowledge Village odbędzie się kolejna edycja Customer Congress. Tegoroczna odsłona upłynie pod hasłem “Happines Index”. Podczas imprezy będzie podany również wynik Ambasadora Call Center. Pierwszego w polsce konkursu wspierającego branżę contact centere. Chcecie wiedzieć co nas czeka w tym roku? Zapraszamy do artykułu.

O Customer Congress

Customer Congress to miejsce spotkań liderów rynku usług i rozwiązań w obszarze obsługi klienta i osób odpowiedzialnych za budowanie i wdrożenie strategii obsługi klienta w firmach. Tegoroczna edycja upłynie pod hasłem „happiness index”. Wzrastającym trendem w obszarze obsługi klienta są działania, które prowadzą do maksymalizacji jego zadowolenia.

O tym, jak mierzyć zadowolenie klienta, jak sprawić, żeby jego obsługa przebiegała bez komplikacji i o tym, co robić, żeby klient został z nami jak najdłużej porozmawiamy na tegorocznej edycji wydarzenia. Podczas dwóch dni Customer Congress odbędzie się kilkanaście wystąpień ekspertów i praktyków. Organizatorzy zapraszają wszystkich, którzy w swoich firmach uczestniczą w budowaniu strategii obsługi klienta i w procesie obsługi klienta na każdym jego etapie.

Miejsce konferencji

Multimedialna przestrzeń idealna do organizacji wydarzeń dla najbardziej wymagających projektów. Jakim niewątpliwie jest Customer Congress. Multimedialne studio eventowe Digital Knowledge Village to 330 m2 czynnej powierzchni i aż 7 m wysokości, co pozwala na wygodną aranżację przestrzeni i spędzenie czasu w ciekawym, nowoczesnym miejscu.

 

Rejestracja na wydarzenie

Na dzień dzisiejszy trwa rejestracja wyłącznie dla partnerów. Jeżeli Twoje rozwiązanie/firma działa w obszarze obsługi klienta,  na stronie https://customercongress.pl/ możesz pobrać pełen program wydarzenia.

Będziemy na bieżąco informować jak tylko ruszy rejestracja dla uczestników.

 

Serwis społecznościowy o sprzedaży i negocjacjach.

0 Komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

SalesMan Sprzedaż i Negocjacje ©2018

lub

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

lub     

Nie pamiętasz hasła ?

lub

Create Account