Wywiad z twórcami gry “Mistrz Sprzedaży”

Mistrz Sprzedaży jest pierwszą w Polsce grą edukacyjną dla dorosłych, która otwiera przed nami dynamikę tętniącego życiem działu handlowego – w jego pełnej krasie. Zasady gry lawirują wokół technik negocjacyjnych i sprzedażowych, opracowanych w taki sposób, by poprzez zabawę nauczyć sięrównież czegoś przydatnego. Gra planszowa została stworzona przez Adama Oleksiaka i Daniela Wojciechowskiego – handlowców  z wieloletnim doświadczeniem, a my postanowiliśmy porozmawiać z nimi,  by dowiedzieć czegoś więcej na temat samych autorów, gry oraz ich planów na przyszłość. i dzień dzisiejszy. Zapraszam do przeczytania wywiadu

Czym się zajmujecie się na co dzień? A może Waszym głównym projektem jest Mistrz Sprzedaży?

Obaj posiadamy bogate doświadczenie w działach handlowych wielu korporacji. Aktualnie zajmujemy się wsparciem handlu ze strony szkoleniowej oraz analitycznej. W początkowym etapie traktowaliśmy MS jako „po godzinach projekt” natomiast widząc efekty oraz zaangażowanie ludzi, których przekonaliśmy do współpracy rzuciliśmy wszystkie ręce na pokład i zajmuje to naszą każdą możliwą chwilę.

Jak dawno zrodził się pomysł na grę? Moglibyście powiedzieć coś więcej o powstaniu samej idei?

Sam pomysł zrodził się z luźnego spostrzeżenia kilka miesięcy temu podczas jednego z branżowych spotkań. Myśl o stworzeniu gry kiełkowała w nas, aż powiedzieliśmy sobie jasno: DO IT. TERAZ!

Na własne potrzeby stworzyliśmy kilka kluczowych definicji, do których układaliśmy pytania quizowe. Osadzając rozgrywkę na planszy zadbaliśmy o część rozrywkową i atmosferę tętniącego życiem działu handlowego.

Gwarantujemy, że przy tworzeniu pytań oraz wyzwań weszliśmy na wyżyny naszej kreatywności . Na pewno będziecie zaskoczeni wyzwaniami, które dla Was przygotowaliśmy.

Z mojej perspektywy – pomysł na taką właśnie grę jest świetny ale to może być tylko moje zdanie. Na jak duży sukces liczycie?

Pierwszym celem jest udana kampania crowdfundingowa oraz zdobycie głównego partnera projektu.

Cieszy nas to, że na wstępie udało nam zdobyć się zaufanie najlepszej polskiej firmy szkoleniowej: McHayes&StewardGroup. Współpraca z liderem rynku szkoleniowego dała nam niesamowitego kopa motywacyjnego, dzięki czemu praca przebiega bezkolizyjnie.

Jakie macie doświadczenie przy tego typu projektach?

Nikt na rynku do tej pory nie wydał podobnego tytułu. Potraktowaliśmy to jako wyzwanie i wg nas działa to na naszą korzyść ponieważ mamy świeże spojrzenie, głowy pełne pomysłów i w przeciwieństwie do dużych wydawnictw nie idziemy utartymi ścieżkami.

Czytając charakterystykę pól funkcyjnych gry Mistrz Sprzedaży, ma się pewność, że znacie dział sprzedaży od podszewki, sytuacje tam opisane przytrafiają się w życiu niemal każdego handlowca, stąd chciałbym zapytać – czy inspiracją były Wasze własne przeżycia, czy też wspomagaliście się doświadczeniami innych ludzi?

Nie ważne w jakiej branży pracujesz – dział handlowy rządzi się swoimi prawami. Wszyscy doskonale wiemy jak wygląda ta praca od środka. Pomimo swoich wad większość z nas nie zamieniłaby pogoni za targetem na spokojniejsze zajęcie.

Sami również z sukcesami zamykaliśmy niejeden kwartał sprzedażowy, więc doskonale wiemy z czym to się je.

Co było dla Was najtrudniejsze w trakcie prac nad grą?

Przede wszystkim nasze wstępne wyobrażenia nie pokrywały się z rzeczywistością. Żaden z etapów projektowania, opracowywania i testowania nie jest prosty, natomiast poprzez nasze „zawzięcie handlowe” im coś bardziej nas pochłaniało tym bardziej się motywowaliśmy. Wielokrotnie mieliśmy różne wizje na temat konkretnego etapu gry i chyba opracowanie wspólnej wizji było rzeczą najtrudniejszą.

Który etap wymagał najwięcej pracy?

Testy, testy, testy. Dziesiątki godzin spędzone „nad planszą” pochłonęły nas doszczętnie, ale cieszy nas to, że grając w MS po raz „enty” za każdym razem wzbudzał w nas pozytywne emocje.

Gdzie będziecie się promować w najbliższym czasie?/Gdzie jeszcze będzie można Was znaleźć w najbliższym czasie?

Wystartowaliśmy z kampanią crowdfundingowo-preorderową na portalu wspieram.to (więcej na końcu artykułu)

Akcję będziemy i promujemy w social mediach. Sam crowdfunding jest niedocenianą formą promocji natomiast my idąc za przykładem zagranicznych start upów chcemy zaangażować społeczność do współtworzenia i wydania gry. Wspierającym kampanię damy możliwość zamówienia unikalnych zestawów, które nie będą dostępne w regularnej sprzedaży.

Czy macie zamiar poprzestać na Mistrzu Sprzedaży?

Na razie wszystkie siły angażujemy, aby dopracować MS do perfekcji, ale nie wykluczamy kolejnych edycji wprzyszłości.

I na koniec – czym dla Was jest sprzedaż?

Nie będąc ekspertem w danej dziedzinie nie można podjąć się realizacji tak rozwiniętego projektu. Jeżeli jesteście ciekawi naszego punktu widzenia to widzimy się pry planszy!

Zespół redakcji i wszyscy z osobna prosimy o wsparcie projektu. Więcej informacji na stronie: https://wspieram.to/mistrz-sprzedazy

Serwis społecznościowy o sprzedaży i negocjacjach.

0 Komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

SalesMan Sprzedaż i Negocjacje ©2018

lub

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

lub     

Nie pamiętasz hasła ?

lub

Create Account