Unilever rozpoczyna inwestycje w marketing internetowy i specjalistów.

Unilever rozpoczyna inwestycje w marketing internetowy i specjalistów.

Jak podaje portal marketingweek.com, potężny koncern Unilever planuje nowelizację w swoim budżecie. Od teraz, zamierza systematycznie zwiększać ilość zainwestowanych środków na poczet rozwoju marketingu internetowego oraz swoich pracowników do spraw marketingu. Działania te, mają za zadanie ułatwienie płynnego przejścia do niewielkich działań real-time marketingowych zamiast angażowania się wyłącznie w duże i wysokobudżetowe kampanie reklamowe.

CFO Unilever, w trakcie międzynarodowej konferencji Consumer Analyst Group w Nowym Jorku przekazał informację dotyczącą wydatków na działku marketingu porównanych z kosztem poniesionym na personel. Jak się bowiem okazuje, od 2016 roku ilość przeznaczonych środków na marketing wzrosła.

Inwestycje koncernu są związane z wzrostem wydatków na kanały cyfrowe i media. Jak wynika z najnowszych danych, aktualnie stanowią one blisko 40 procent wydatków, jakie Unilever decyduje się przeznaczyć w ciągu roku na media.

Pikethly, pełniący funkcję CFO stwierdził również, że obecnie duże kampanie reklamowe nie mają już tak dużego potencjału. W 2019 roku znacznie lepiej inwestować w osoby odpowiedzialne za zarządzanie kampaniami w czasie rzeczywistym i marketing internetowy.

Na ten moment, koncern może poszczycić się zrzeszeniem w swoich szeregach blisko 1300 specjalistów do spraw marketingu internetowego. Obecnym celem, jakie postawiło sobie Unilever jest precyzyjne rekrutowanie pracowników na stanowiska w centrach cyfrowych, działających na głównych rynkach i posiadanie ich w 24 krajach do 2020 roku.

Źródło: www.marketingweek.com

0 Komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

SALESMAN Sprzedaż Analityka Smarketing ©2019

lub

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

lub     

Nie pamiętasz hasła ?

lub

Create Account