VII edycja Mail My Day

Już za miesiąc, od 10 do 11 kwietnia, w Warszawskim Multikinie odbywać się będzie siódma edycja konferencji email marketingowej. Event to połączenie case study i olbrzymiej dawki prelekcji autorów odnoszących sukces zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku. Organizatorem wydarzenia jest firma FreshMail. Pierwszy dzień upłynie uczestnikom pod znakiem konferencji. W trakcie niej, zgromadzone osoby, będą miały przyjemność wysłuchać wypowiedzi 15 ekspertów w tym między innymi: Pawła Sali, Michała Sadowskiego, Artura Jabłońskiego, Andrzeja Ogonowskiego, czy Karola Dziedzica.

Podczas drugiego dnia Mail My Day, odbędą się warsztaty, w trakcie których przekazana wiedza pozwoli na efektywne wykorzystywania email marketingu i łączenie go z innymi działami reklamy. Oprócz możliwości poszerzania swojej wiedzy, konferencja okazuje się być po raz kolejny doskonałą okazją do poznania wyjątkowych osób z branży, wymiany doświadczeń i osobistego rozwoju.

Mail My Day jest eventem skoncentrowanym na jednym kanale promowania – email marketingu. Celem organizatorów pozostaje inspirowanie uczestników do podejmowania interesujących działań w tym zakresie oraz przekazanie kompleksowej wiedzy, ułatwiającej osiągnięcie sukcesu. Program został przeznaczony zarówno dla tych z zainteresowanych osób, które rozpoczynają swoją przygodę z email marketingiem, jak i profesjonalistów, dążących do poznania nowinek i obecnie obowiązujących trendów.

 

Więcej informacji znaleźć można na oficjalnej stronie wydarzenia – https://mailmyday.pl

 

0 Komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

SALESMAN Sprzedaż Analityka Smarketing ©2019

lub

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

lub     

Nie pamiętasz hasła ?

lub

Create Account