Advertising Standards Authority zakazał reklamę Wrigley’s

Reklama marki gum do żucia Wrigley’s została zakazana w Wielkiej Brytanii za… podtekst seksualny. Spot zdjęto z ramówek stacji telewizyjnych po tym jak został wyemitowany w przerwie między częściami programu dla dzieci. Decyzję podjął Advertising Standards Authority.

W spocie reklamowym przedstawiono parę, która zostaje przyłapana w intymnej sytuacji przez rodziców. Podczas gdy dziewczyna szybko się ubiera, chłopak z szelmowskim uśmiechem, wyciąga gumę do żucia z kieszeni spodni i wita się z jej rodzicami stojąc w samych bokserkach.

Reklama Wrigley’s była emitowana w przerwie “Lego Masters” w Vod. Program jest skierowany do dzieci poniżej 16 roku życia.

Urząd do spraw etyki w reklamie w Wielkiej Brytanii ogłosił, że ich zdaniem, spot nie zawiera treści o jednoznacznym podtekście seksualnym. Niemniej jednak, ma charakter erotycznie sugestywny i z tego też względu, niektórzy widzowie mogli być oburzeni jego emisją w trakcie trwającego programu dla najmłodszych. Kreacja Wrigley’s przez Advertising Standards Authority została również uznana za nieodpowiednią dla dzieci.

Spot dostępny tutaj – https://www.youtube.com/watch?time_continue=18&v=M1CHjgA97Po

 

0 Komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

SALESMAN Sprzedaż Analityka Smarketing ©2019

lub

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

lub     

Nie pamiętasz hasła ?

lub

Create Account