Dyskonty i stacje paliw zwiększają sprzedaż

Dyskonty i stacje paliw zwiększają sprzedaż

Selectivv powtórzyło swoje badanie sprzed roku, w którym sprawdzano jak Polacy spędzali swój wolny czas w weekendy i kiedy najchętniej robili zakupy, jeszcze zanim wprowadzono zakazu handlu w niedzielę. Wyniki aktualnego badania zawierają dane z ostatniego roku, dowiemy się z niego jak zmienił się stosunek Polaków do zakupów po wprowadzeniu wspomnianego zakazu.

Z badania przeprowadzonego na 511 221 użytkownikach wynika, że od marca 2018 do marca 2019 roku 78% osób robi regularnie zakupy w dyskontach, czyli sklepach typu Biedronka, Kaufland czy Lidl, w porównaniu do wyników poprzedniego badania, statystyka ta wzrosła o 15 punktów procentowych, z poziomu 63%. Zainteresowaniem cieszą się również drogerie Rossman, SuperPharm i Hebe, wyniki badania pokazują tendencję wzrostową w przypadku miejsc, które oferują szybkie zakupy kometyków czy chemii domowej – 28% badanych częściej odwiedza drogerie, w porównaniu do okresu sprzed wprowadzenia zakazu handlu w niedzielę, gdy tylko 6% osób wybierało takie sklepy. O 7 p.p. do 36% wzrosła ilość osób robiących zakupy za pośrednictwem internetu.

Dane pokazują, że Polacy nadal najchętniej robią zakupy w weekend

Sobota przed niedzielą niehandlową, według 21% badanych jest dniem na zrobienie zakupów, w stosunku do roku poprzedniego ilość osób robiących zakupy w sobotę wzrosła o 12 puntków procentowych. A gdy nadchodziła już niedziela niehandlowa to 31% badanych wybierało się na stacje paliw.

Żródło: selectivv.com

0 Komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

SALESMAN Sprzedaż Analityka Smarketing ©2021

lub

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

lub     

Nie pamiętasz hasła ?

lub

Create Account