Transakcje głosowe w Asystencie Google

Transakcje głosowe w Asystencie Google

Google od stycznia tego roku umożliwiło firmom wykorzystanie potencjału Asystenta Google do realizowania transakcji głosowych przez użytkowników. W praktyce oznacza to, że Google w systemie operacyjnym Android, przy wykorzystaniu Actions on Google oraz Dialogflow, poszerza kanały sprzedaży dla przedsiębiorstw o formę głosową za pośrednictwem Asystenta Google, jak donosi serwis money.pl.

Money.pl podaje również, że product marketing manager, Michał Długosz, który odpowiedzialny jest m.in. za uruchomienie w Polsce Asystenta Google, dobrze ocenia wzrost zainteresowania ze strony użytkowników w usługach głosowych. Podkreśla również, iż Asystent Google jest rozwijany w Polsce w oparciu o te dane.

Z dedykowanych transakcji, które oferuje Asystent Google, korzystać zaczęły takie firmy jak Flixbus (dawniej Polski Bus) oraz bardzo popularna platforma Pyszne.pl. Zarówno Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBus, jak i Arkadiusz Kupisz, dyrektor zarządzający Pyszne.pl, potwierdzili, że dzięki wprowadzeniu możliwości zamawiania przy wykorzystaniu usług głosowych, zaoszczędzono przede wszystkim czas. Klienci mogą szybko i wygodnie skorzystać z usług firm, posiadających dedykowane akcje w Asystencie Google.

0 Komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

SALESMAN Sprzedaż Analityka Smarketing ©2021

lub

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

lub     

Nie pamiętasz hasła ?

lub

Create Account