Podsumowanie 1Q 2019 r. w Grupie Murapol

Podsumowanie 1Q 2019 r. w Grupie Murapol

Grupa Murapol w pierwszym kwartale br. sprzedała 939 mieszkań, wobec 926 w analogicznym okresie ubiegłego roku. W ciągu pierwszych trzech miesięcy br. Murapol przekazał klientom 549 lokali, czyli o 266 proc. więcej r/r.

SPRZEDAŻ

W pierwszym kwartale br. Grupa Murapol sprzedała 939 lokali mieszkalnych, w tym 614 na podstawie umów deweloperskich i przedwstępnych. Najwięcej, bo 176 umów sprzedaży dotyczyło mieszkań powstających w projektach realizowanych w Katowicach. Na drugim miejscu uplasował się Kraków z Wieliczką, gdzie nabywców znalazło 159 lokali mieszkalnych. 108 i 102 mieszkania zostały sprzedane odpowiednio w Warszawie i Wrocławiu.

PRZEKAZANIA

W okresie od stycznia do marca 2019 r. Grupa Murapol przekazała klucze do 549 lokali mieszkalnych, wobec 150 w analogicznym okresie minionego roku. Najwięcej mieszkań zostało przekazanych klientom z Krakowa – 129, Torunia – 118 oraz Poznania – 106.

WPROWADZENIE DO OFERTY

W pierwszym kwartale br. Grupa zaoferowała ponad 2 000 nowych mieszkań o łącznej powierzchni użytkowej przekraczającej 85 tys. mkw., powstających w 13 projektach inwestycyjnych zarówno na głównych krajowych rynkach mieszkaniowych, tj. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Trójmieście, ale także w mniejszych lokalizacjach, takich jak Katowice, Gliwice, Tychy czy Wieliczka. Wszystkie inwestycje wprowadzone do sprzedaży od początku br. będą posiadały wdrożony Home Management System, autorski system infrastruktury technicznej i instalacji, dzięki któremu klienci otrzymają możliwość wyposażenia nabywanych lokali w inteligentne rozwiązania automatyki mieszkaniowej (smart home) – Murapol Appartme, umożliwiające zdalne sterowanie za pomocą smartfonu czy tabletu oświetleniem, ogrzewaniem, wodą oraz urządzeniami zapewniającymi bezpieczeństwo mieszkania.

– Pierwszy kwartał bieżącego roku oceniamy pozytywnie pod względem wypracowanych wyników operacyjnych. Osiągnęliśmy sprzedaż na poziomie porównywalnym do tej z analogicznego okresu minionego roku, co jest zgodne z przyjętą strategią zakładającą stabilne i powtarzalne wyniki działalności. W zakresie przekazań mieszkań, w ciągu ostatnich 12 miesięcy wydaliśmy klucze do ponad 3 000 tys. lokali mieszkalnych. Jest to rekordowy poziom w całej dotychczasowej historii Grupy i potwierdza słuszność obranej w minionym roku strategii koncentracji wszystkich posiadanych zasobów na core businessie czyli działalności deweloperskiej, z której się wywodzimy i na której wypracowujemy najwyższe rentowności. – mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA.

0 Komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

SALESMAN Sprzedaż Analityka Smarketing ©2019

lub

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

lub     

Nie pamiętasz hasła ?

lub

Create Account