Esotiq & Henderson: 88 proc. wzrost sprzedaży w e-commerce

Esotiq & Henderson: 88 proc. wzrost sprzedaży w kanale e-commerce

W 2018 roku Grupa Esotiq & Henderson postawiła na inwestycje na rzecz bardziej poduktywnej infrastruktury. Celem był wzrost możliwości na różnych rynkach zagranicznych, po zwiększeniu efektywności dotyczącej obsługi internetowych platform e-commerce. Ponadto, chcąc bardziej spopularyzować marki własne za granicą, Grupa Esotiq & Henderson ma zamiar w szybki sposób rozszerzyć dostępność produktów również na rynki międzynarodowe, w tym m.in. na Rosję.

Rozwój sprzedaży internetowej był w 2018 roku dla Grupy Esotiq & Henderson priorytetem, o czym świadczy 88% wzrost sprzedaży w tym kanale, i pozostanie nim przez najbliższe lata” – napisał w liście do akcjonariuszy Adam Skrzypek, prezes zarządu Grupy Esotiq & Henderson.

Grupa Kapitałowa Esotiq & Henderson w opublikowanym w dniu wczorajszym raporcie, podaje, że w 2018 roku zysk brutto ze sprzedaży był na poziomie 98 772 tys zł, w stosunku do roku 2017 kwota ta wzrosła o 6,6%. Z kolei przychody netto ze sprzedaży produktów i towarów w 2018 roku osiągnęły sumę 155 001 tys. zł, gdy w 2017 roku przychód wynosił 156 489 zł netto. Adam Skrzypek, w liście do akcjonariuszy podkreśla, że „dane te nie zachowują waloru porównywalności”, ponieważ w 2017 roku przeprowadzono podział Jednostki Dominującej i przychody z 2017 roku częściowo obejmują sprzedaż w spółkach Femestage Eva Minge Sp. z o.o. i Eva Minge Design Sp. z o.o..

Prezes zarządu Grupy Kapitałowej Esotiq & Henderson zapowiedział również, że 2019 rok będzie rozwojowy dla Grupy Kapitałowej – zaplanowano ekspansję sieci Esotiq, w Polsce powstanie 20 nowych salonów i łącznie ma ich być 281, gdy za granicą liczba sklepów ma wzrosnąć z 33 do 48. Założeniem na 2019 rok jest wysoka marża brutto, a co za tym idzie – większa opłacalność biznesu.

 

Źródło: money.pl

0 Komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

SALESMAN Sprzedaż Analityka Smarketing ©2019

lub

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

lub     

Nie pamiętasz hasła ?

lub

Create Account