W jakich branżach marketing szeptany jest zasadny

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 3 głosy i był ostatnio aktualizowany przez  Ethna 7 miesięcy temu.

  • Autor
    Posty
  • #9609
     Greg.onz 
    Participant

    tak jak w temacie, kiedy warto skupić się na marketingu szeptanym

    #10078
     SalesMan 
    Keymaster

    @greg-onz Według mojej opinii, prawdziwą wartość firmy buduje content zamieszczony przez ich klientów. Marketing szeptany, czyli krótko rzecz mówiąc pisanie pozytywnie o samym sobie, jest co najmniej nieetyczne.

    #10097
     Ethna 
    Participant

    Częściowo zgodzę się z przedmówcą – zachwalanie własnej firmy faktycznie jest nieco nie na miejscu, jednak wydaje mi się, że w niektórych branżach nie ma zbyt wielu dróg dotarcia do klienta. Myślę, że producenci kosmetyków śmiało mogą korzystać z marketingu szeptanego z prostego powodu – przy obecnej liczbie mazideł i pachnideł dostępnych na rynku bardzo trudno jest się przebić do klienta. Jako kobieta mogę potwierdzić, że niemal za każdym razem, gdy potrzebuję dokupić nowy kosmetyk to najpierw szukam opinii w internecie. Niestety wynika to z nieprzyjemnych doświadczeń ze znanymi, świetnie zareklamowanymi markami, które bardzo często sprzedają buble testowane na zwierzętach albo mające alergenne składniki…

    Co w takiej sytuacji ma począć małe przedsiębiorstwo, sprzedające fantastyczny, w 100% naturalny krem do twarzy, który potrafi zdziałać cuda? Myślę, że wcale bym się nie obraziła gdyby dodali sobie dobrą opinię, która skłoniłaby mnie do zakupu ich kremu, bo w dalszej perspektywie byłaby to korzyść obopólna.

    Recz jasna, nie tyczy się to wszystkich firm.

You must be logged in to reply to this topic.

SalesMan Sprzedaż i Negocjacje ©2018

lub

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

lub     

Nie pamiętasz hasła ?

lub

Create Account